Непослушните деца са по-склонни към напълняване
Доброто поведение на децата определено прави живота на родителите по-лесен...
Планиране
Бременност
Бебе
Дете до 7 години
Дете над 7 години
Доброто поведение на децата определено прави живота на родителите по-лесен...
Рекламите с анимационни герои привличат децата към нездравословни лакомства, показа нов изследователски доклад. Така става ясно, че трикът на прозиводителите на детски храни да използват анимационни герои, за да привличат интереса на децата, всъщност води до формирането на лоши хранителни навици.
Образите на познати анимационни герои на опаковката е фактор за избор на хранителен продукт от децата. За съжаление, познатите герои се използват главно за реклама на нездравословни храни. Изследователите от университета в Пенсилвания разработили четири фалшиви кутии на изделия. Две от тях маркирали като „здравословни изделия“, а другите две като „захарни изделия“. По една от кутиите във всяка група била с изображение на герой от известен детски анимационен филм. Децата били помолени да опитат закуските, които имали напълно еднакъв вкус.
Според автора на изследването, Сара Ваала, между два десерта с анимационен герой на опаковката децата предпочитат този с етикет „здравословно“. При избор между изделия в опаковка с анимационен герой или не обаче, те преценяват, че по-вкусни са закуските с картинката без значение дали са здравословни или не.
Учени откриха, че с възрастта вкусът ни става "сложен" и вече успява да оцени...
Повече от половината мъже предпочитат готвенето на майка си пред това на...
Ключът към предпазването от настинка е много прост: носът трябва да се топли с...
20% от двойките прекарват повече от една година в опити да заченат дете...
Сутрешният прием на протеини е от решаващо значение за това дали ще се...